lördag 3 december 2011

Holding you

Idag har varit en lugn, skön och avslappnad dag. Gjort en pepparkaksdeg, städat rummet samt fixat det lite och nu blir det middag med familjen följt av nördande av Glee. Så oerhört upphetsande kväll tänker jag ha, å andra sidan har alla helger den senaste tiden varit fulla av saker att göra osv. Det behövdes en avslappnande helg, dessutom är jag näst intill pank vilket gör mig helt okapabel till att göra saker även om jag velat det. Suger rätt hårt med tanke på att jag egentligen har pengar men jag har lånat ut dem till en närstående som behövde dem. Jaja, nog om klagomål på världsliga ting. I övrigt är allt fint, trött för det mesta som om jag inte sovit på tusen och en natt. Fast jag sov helt okej i natt, så jag hoppas på en riktigt skön sömn nu i natt.

Nej, nu middag med familjen!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar