onsdag 30 november 2011

Alla bara gapar!

Den här bloggen försummats, känns som om jag är upptagen hela jävla tiden. Jag är väl egentligen inte det men så känns det. Har rast nu och ska snart tillbaka, ikväll ska jag baka, två olika sorters muffins, lussebullar och polkagrisbiscotti. Får se hur det blir, om det är något av dem som hamnar på godisbordet till jul. Minns jular då jag bakade åt andra, lussebullar gick som smör i solsken, så även godiset. I år blir det nog bara till familjen om ingen förfrågan kommer. Så imorgon ska jag alltså adventsfika med jobbet hemma hos en kollega, det blir glögg, mitt hembakta och mycket mer :) Kan bli riktigt spännande tror jag :)

Det jag ska baka är pepparkakscupcakes, chokladcupcakes med saffransgömma och polkagrisbiscotti. Äntligen lite nytta av mina julformar!

Nej men nu ska jag gå tillbaka till jobbet med ett löfte om mer uppdatering, finns massor att skriva om.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar