fredag 11 november 2011

Nothing.

Jag har inte skrivit på länge, inte sen i söndags och det har väl ingen direkt speciell anledning mer än att jag inte haft speciellt mycket att säga, att jag inte orkat berätta om tunga saker och att jag varit ofantligt upptagen. Hur som, på söndag fyller jag tjugo år, imorgon ska jag fira mig tillsammans med dem närmsta vännerna och på söndag kommer ju då släkten. Hur mysigt som helst! Ser verkligen fram emot en hel helg med människorna i mitt liv. Imorgon ska jag även hem till en liten flicka som ligger mig mycket varmt om hjärtat och vara där en hel dag nästan. Känns skönt, efter det ska jag stressa hem för att fixa mig, men det är lugnt för jag vet vad jag ska ha på mig, hur jag ska sminka mig och det enda jag måste komma på är håret. En världslig sak med andra ord. 

I allmänhet har jag mått bra, känt mig rätt utmattad och ledsen till och från, annars har det bara varit bra. Borde somnat för väldigt länge sedan dock, men bättre sent än aldrig säger jag idag och kastar snart in handduken.

Först borsta naggisarna och duscha av mig.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar