onsdag 23 november 2011

Down in the river to pray

God kväll!

Hemma efter ännu en dag, helt jävla slut. Söndermatad på tankar och åsikter, haft en intressant informationsträff med en sjuksköterska från Sachska. Antecknat som en dåre. För övrigt är det krig i mitt huvud, som myrornas krig ungefär. Är kvar på förskolan hela December ut i alla fall. Jobbar mellandagar och hela kalopsen. Sak samma säger jag, för mig är det pengar, bra pengar! Välbehövda pengar! Pengar är en världslig sak men dem behövs alltid. Imorgon är det torsdag och då ska jag på Breaking Dawn med Maria, Mamma och Cornelia. Blir en fika med Maria först :) Och det känns ju superbra, det är dessutom min tidiga dag så det känns ännu bättre. På fredag åker jag till Sala, ska agera stöttepelare och finnas där med kärlek, varma kramar och stöttande ord och däremellan ska jag ladda upp egna batterier.

Framtiden är grå disig, jag är rädd för förändringar, nu mer än någonsin. Hela livet känns skrämmande och jag gillar inte känslan, känns som om bakom varje hörn gömmer sig en otäck människa, men vem går runt och tänker så? En galen människa som jag antar jag, men jag är så rädd att förlora något mer, behöva vara starkare än jag är varje dag. För hur mycket klarar en liten som jag?

Nu ska jag gotta ner mig i en dusch och pyjamas, sen blir det tv och sova!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar