söndag 6 november 2011

Tracks of my tears.

Det här blir mitt femhundrasextionde inlägg, lite coolt va? Idag mår man trots allt bra, lite huvudvärk men inget märkvärt, åkte hem med Mimmi igår och hade en riktigt rolig chaufför, skrattade hela vägen från Årstaberg och hem. Det var dem bäst spenderade fyrahundra kronorna på väldigt länge. Väl hemma kröp jag snabbt i säng och somnade som en stock, slog upp mina blå klockan nio i morse och låg i sängen och gosade tills klockan blev tjugo i tio, då klev jag upp, drog på mig kläder och vandrade upp till Globen och stället där jag nu befinner mig Keps Grill. Jag gästspelar idag kan man säga, vilket jag faktiskt tycker om att göra då och då, för jag trivs ju med jobbet i sig, dock har det blivit roligare sen jag slutade göra det på regelbunden basis. 

Vädret är grått och trist, det händer inte mycket idag, rätt dött faktiskt, lite burgare här och där och en och annan rulle, men vem vill inte äta mitt guldmos liksom? Massor med smör, det är hemligheten, nu vet ni det. Givetvis en dos kärlek också. 

Lyssnar på Motown och diggar med, började dagen med Melissa Horn men jag orkade inte fortsätta, älskar texterna men själva musiken är lite nedstämd. Vad annars då, dricker cola light, har ett turkost linne på mig och livet är rätt bra i allmänhet. 

Sista veckan som nitton nu, vet inte vad jag ska fira det med, förutom något nytt till födelsedagsfirandet på lördag. Alla fina vänner kommer, förutom ett fåtal, tråkigt men sånt är livet. Söndagen blir det familjefirande och det gör mig varm i själen att tänka på det, att jag inom loppet av två dagar kommer få kramas med alla människor som betyder mest för mig. 

Nu ska jag diska upp lite, fixa och dona och kanske byta musik igen. Hoppas alla har en bra söndag där ute och att ni tar vara på varje minut av den, jag älskar söndagar. Oavsett vad jag gör på dem :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar