tisdag 15 november 2011

They do run, run.

Sitter uppkrupen på en stol med datorn, storkofta och mysstrumpor, sugen på en kopp thé, kanske borde koka en men jag orkar inte just nu. Gillar att sitta här och lyssna på musik. Varje gång jag skriver så måste jag ha musik till. För att få ut ord, utan musik är jag handikappad när det kommer till skrivning. Hur som, igår var det dags för måndagspasta. Jag bjöd på skaldjur och till det, mitt första inköp på systemet. En flaska vitt vin, supergott till. Igår klickade jag hem en massa grejer, bland annat en julklapp till lillskit. Köpte en till idag, har bestämt mig för vad pappa ska få och kommit på lite fler saker till lillasyster och till mamma.

Funderar mycket idag, det är tisdagsfunderingar men dem är inte hotfulla, snarare varma och sköna. Jag gillarom!

Nu ska jag ensammysa i sängen till DH och käka dipp med grönsaker o popcorn!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar