torsdag 21 juli 2011

Best thing I never had.

Hellojsan på dojjsan. 

Har inte skrivit ordentligt på väldigt länge, har jobbat som en idiot. Älsklingen min är hemma igen och vi har hunnit se Harry Potter filmen, den sista alltså, sorgligt som fan och jag grät som den fjant jag är men det var skönt och filmen var riktigt bra bortsett från Snapes minnen, för dem var finare i boken. Sen dess har det varit allsång, då jobbades det för fullt, hade riktigt mycket att göra även denna vecka, på kvällen när vi kom hem så hade pappsen förberett räkmackor åt oss, fina pappa! Igår var det bara en vanlig onsdag då det inte hände speciellt mycket, satt och hängde vid datorn, sorterade kläder och slängde gammalt skrot och sen sov jag.

Idag blev jag dock ledig på grund av vädret. Vilket var väldigt skönt, min hand börjar göra ont av allt jobb, tror det kan ligga någon nerv i kläm då den domnar bort till och från hela tiden. Tack vare min lediga dag fick jag en myslunch med bästisen och bara allmänt mys och gos, ikväll ska vi stråla samman igen och dricka vino vino :)

Förövrigt är det bara bra med mig, H och jag pratar på och det känns fint, fint att han kommer till Sthlm om några månader och fint att han är fin och kul att prata med. Mellan mig och R är det stelt, kallt och ansträngt för tillfället så jag vet inte vart det bär av, bollen ligger hos honom så att säga. Fast det ser ut som att kryssningen i September fortfarande blir av, så får väl hoppas att det löser sig tills dess. 

Dessutom har jag glömt att berätta att jag och min lillskit drar till London i September, ska bli så kul att få ta med henne och visa allt fint och uppleva massa fint där med henne :)

Nej nu ska jag dra mig o hjälpa far med maten :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar