onsdag 27 juli 2011

Thank god I found the good in goodbyes.

Hellojsan!

Hemma efter ett jobbpass på sisådär 15 timmar, är det inte underbart så säg? Jaja, smackade till i ryggen idag, har som någon slags kramp i mitten av ryggen, som tur är så jobbar jag bara imorgon också, sedan drar jag till Sala/Heby och mina fina, kunde inte bli bättre. Just saying..

Hur som, efter en allsång är jag alltid lite emotionellt störd, så är även fallet idag. Känner mig som en urbonkad bäver och därför har jag gråtit sisådär några gånger under dagen, men det är bara av ren och skär frustration och ilska typ. 

Näe, dusch och sedan hopp i säng imorgon är en ny dag och då ska jag jobba järnet, ge mitt allt hela jävla dagen och pussa på min pappa som ställer upp för mig till tusen. Du är bäst, fina pappagull. 

Och på tal om det så fyller världens bästa mamma år idag, eller ja alltså klockan är ju över tolv, så det är idag. Grattis älskade du <3

Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar