måndag 25 juli 2011

Turn me up, play me all night long

Har ännu inte glidit ner i badkaret, har fastnat i Melissa Horns röst, inser att det är totalvärt att se henne för 380kr, att det känns som en investering, inser att det kommer bli en myskonsert, för inte många av hennes låtar är det go i. Därför hoppas jag att någon med varmt hjärta och vinsug vill gå och se henne med mig? Jag tänker mig drinkar, vin och middag ute på staden innan vi tillsammans tar oss till Kungliga Djurgården och lyssnar på ord som strömmar rakt in i hjärtat och känner oss lyckliga och lite kärleksfulla när vi kanske halvfulla vinglar därifrån. För det låter som en perfekt kväll för mig.

Hur som, jag har inte kommit så långt idag, förutom att rummet är städat och att en kaka är bakad. Ska snart duscha, raka ben och allt annat och sedan ska jag smörja in mig med den väldoftande kroppskrämen jag fick av bästisen min, tack älsklingen!

Men hur kommer det sig att dem där dagarna som känns så effektiva och fyllda av ting känns meningslösa när man väl på kvällen kollar tillbaka med kärleksvärk i hjärtat, i mitt hjärta brinner det, jag mår bra och är inte less, jag känner bara för att älska, för att dela min kärlek helt okontrollerat med någon.

Med det avslutar jag det hela.
/Bella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar