söndag 31 juli 2011

Kickdrum

Hejsan!

Hemma efter en händelsefull men otroligt rolig helg i Sala. Är helt mör både i kroppen och huvudet och nu blir det jobb tre dagar, sedan blir det Skara med världens bästa och sedan jobb-koma igen. Sitter och pratar med min R, saknat honom så jävla mycket. Mer än vad jag velat erkänna tror jag, så fin människa. Gör mig varm ända in i själen. Duschat av mig helgens synder och känner mig lite som en ny människa nu och när man sitter och pratar med världens finaste Mr. Duck så blir livet inte så mycket bättre. 

Smsade för övrigt A i natt och skrev exakt som jag kände och fick ett "bra" svar tillbaka, dags att ses och prata ut om saker. Så det hoppas jag att vi ska få tid med någonstans i framtiden. Just nu är framtiden väldigt oklar för mig, vet inte riktigt vart den bär hän.

Får se helt enkelt, nu blir det sängen för imorgon blir det jobb.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar