fredag 15 juli 2011

Don't give up on me baby.

Hej på er.

Var ett tag sen jag skrev, var ett tag sen jag hade tid att sitta såhär länge vid en dator också för den delen. Brukar vanligtvis bara sätta mig snabbt för att kolla facebook och skicka nåt mail till R. Och det är så skönt att livet tog en vändning där igen, var nära att spola hela R saken och gå tillbaka till något som jag för tillfället ansåg "tryggare", insåg då att ingenting kan för tillfället vara tryggare än hans famn och då menar jag verkligen ingenting. Jag kommer alltid älska personen i fråga, jag kan bara inte låta honom komma tillbaka igen, det vore ett steg tillbaka i utvecklingen. Fast där har jag också fel, jag kan och jag släpper in men det finns gränser, det finns murar man inte kommer bakom, jag är inte samma tjej som en gång föll för honom, det kanske irritetar, vad vet jag? Jag mår hur som helst bra, förutom att jag har ägglossning och det gör ont som ett jävla helvete. Annars jobbar jag på och tar dagen som den kommer.

Jaja, hur som, ingenting att lägga tid på. Jag jobbar på som vanligt, idag är det dag 18 i rad och i Tisdags så slog vi alla tidigare rekord på allsången. Det var grymt jobbigt och så jävla kul - allt på samma gång. Nu har jag en hel del jobb framöver, fram tills den tjugotredje, för då ska jag på min kusins bröllop och sen är det Sala och Skara som gäller men inte i en rad, utan det blir lite jobbdagar emellan. Jag ser i alla fall emot resterande delar av sommaren, det som är kvar av den alltså. På söndag kommer min finis hem, eller egentligen måndag, natten till måndag och jag gillar't! Hon är väldigt saknad och jag har så mycket att berätta, så mycket att prata om och så många kramar att ta igen.

Nu ska jag göra mig i ordning, för jag ska ge blod idag, det är inte klokt vad flitig jag är dagligen, jag är en riktigt superkvinna jag. 

Mycket kärlek och ägglossningssmärtor från mig!
/B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar