söndag 24 juli 2011

Chocolat.

Goddagens!

Vaknade vid 10 i morse, utvilad och piggelin. Låg i sängen och tog det piano tills jag tröttnade, då gick jag ut och gick i 1½ timme. Efter det promenerade jag till min hästis, vi tog oss en promenad till Slussen, tunnelbana till Centralen och sedan tillbaka hem. Korven min gjorde lite fynd och sedan bjöd hon på bullar på vägen hem. Mysigt, underbart och alldeles perfekt sätt att spendera en söndag på. Och som hon redan skrivit, vi är en, det är som om vi alltid hört ihop, vi behöver inte prata, jag trivs bara i hennes närhet, bara att ha henne nära gör mig hel. Så om vi är på en fest tillsammans behöver jag inte prata med henne, bara att hon är där är tillräckligt för mig. En liten kärleksförklaring sådär. 

Nu har jag nyss ätit middag, så nu blir det godis och tv-tittande, perfekt avslut på söndagen :)
Puss på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar