lördag 23 juli 2011

I think I wanna marry you.

Hej!

Hemma efter ett bröllop, min kusins för att vara exakt. Det var väldigt fint och mina tankar sattes i spinn, började fundera på mitt egna bröllop om jag någonsin kommer gifta mig. Det är ju en flickdröm, kanske inte för alla men för många. Hur som har jag ätit gott och mått gott hela dagen. Skrattat och umgåtts med familj. Så allting är bra, men någonstans inom mig stormar det, efter allt i Norge, efter alla mina egna frågetecken och all ångest som har bott i mig en längre tid, ångest och panik att inte räcka till. Det är inget farligt, det är bara en period. 

Nästa vecka åker jag till Sala och gudarna ska veta att jag verkligen behöver det, jag behöver prata med Sussie, krama Farfar och skratta med Linda. Och jag ska bli full, jag ska vara en stjärna, ge allt jag kan och göra allt som faller mig in. 
Ingenting stoppar mig nu.

Bröllopskramar och såpbubblor.
/Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar