måndag 1 augusti 2011

Stronger than this?

Hade konstig natt i natt, sov i nån timme tills jag vaknade av mina konstiga drömmar fulla av abstrakta streck och färger, vaknade kallsvettig och mådde inget bra så drog på mig tunika och leggins och gick ut, tog med telefon och nycklar och slog ett nummer, väntade på att höra en röst och fick göra det. Då brast det, då grät jag som ett barn, då skakade jag och då bara rann allt ur mig. Förvånad person i telefonen och något förvirrad, vem skulle inte vara det egentligen men det var fint, välbehövt och jätteskönt. Väl hemma i min säng strax innan halv sex så kunde jag inte somna om, så jag gick upp igen, fixade lite, läste lite och satt här vid datorn innan jag smög mig iväg till jobbet. 

Haft en ganska lugn dag, trött som ett as och vill bara lägga mig ner och grina mest hela tiden, vet inte vad det är med mig egentligen, hormoner antagligen. Fast imorgon är det allsång och då får jag antagligen också träffa min fina R, snackade om en liten tripp hem tillsammans! Får se hur det blir med det.

Nu ska jag i alla fall fixa mina naglar som jag preppat och hållt på med nu ett tag innan jag kryper till sängs!
Sov gott och tack fina du för att du orkade i natt när jag inte gjorde det.

/Bella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar