lördag 20 augusti 2011

Didn't we almost have it all?

Godmorgon

Vaknade redan vid sex i morse, efter Diana gått hem igår tog jag tempen och hade feber så jag proppade i mig Ipren och gick och la mig, hade ca 15 missade samtal, 2 sms och 5 röstmeddelanden på min telefon när jag vaknade. R mådde tydligen inte så bra och jag fick dåligt samvete som alltid, slängde iväg ett sms men jag ligger väl på minus idag eller något. Känns som att jag inte kan räcka till, till alla. Som om jag inte gör bra nog, i alla fall idag känns det så. Regnet öser ju ner så jag är ledig, så jag går runt i pyjamas och funderar på vad jag ska göra utav dagen, blir nog bara film och ta det lugnt. Kanske fixa med nåt pyssel, skriva mina inbjudningar till min födelsedag vore kanske inte en sådan dum syssla :)

Ni får ha en fin lördag så kanske jag uppar mer senare!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar