söndag 7 augusti 2011

Time goes by so slowly.

Dagarna har förflutit som i ett töcken. Skara var underbart, det var underbart med familjen nära, Sussie nära och det faktum att vi inte var i Stockholm. Jag kom hem igår och började hela hemkosten med ett bråk med R, det gjorde ont, jag förväntade mig inte att höra det som sas. Hur som, Stockholm Cruising på kvällen, var jättepepp till en början men blev med tiden tröttare och dessutom var det en kass kväll, jätte lite bilar och sånt där som gör det hela tråkigt, typ att ingen Sala människa var där. Hur som, blev donken och sedan hemåt. Låg vaken och pillade med lite saker och drack lite Resorb som sängfösare och sedan upp, har nu varit i staden hela långa dagen med bästis. Shoppat lite smått och gott och ikväll blir det familjemiddag och sänghäng för imorgon är det jobb igen fast på dagis denna gång :)

Jag orkar inte förklara hur jag mår i ord för det pendlar, allt jag vet är att känslorna ligger på ytan i alla fall och allt jag gör är avgörande för mitt framtida mående, tid att tänka över saker med andra ord..

/B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar