torsdag 25 augusti 2011

I am all the woman I need.

Hej Torsdag, fast den snart är över.
Har idag haft en riktigt bra dag, riktigt bra om jag får säga det själv. Har fått skratta och ha det bra, varit med fina barn och fina kollegor och imorgon är det fredag, inte för att jag ska göra något speciellt för att det är fredag, utan för att det är dagen innan lördag och dagen innan raketfylla! Det låter väl inte dumt? Jag tänker bli jättefull, jag tänker dricka sprit och jag tänker ha jävligt kul. Dansa tänker jag också göra och kramas med alla fina människor!

Förövrigt så var jag på mitt första husmöte idag, det var intressant, givande och ja, alltså det är ju kul att få vara med och se hur det går till "bakom kulisserna". Det låter konstigt men jag gillar yrket och jag vill liksom läsa in mig mer på det hela, se vad det leder till.

Nu är det dags för mig att studsa i duschen och sen gosa ner mig i sängen.
Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar