tisdag 23 augusti 2011

I wanna hold you close.

Goddag!

Skriver inte mycket längre, känns som om min tid inte räcker till som den borde, som om allt jag gör tar längre tid än det borde osv. Så är det inte egentligen, men ibland känns det så. Är fortfarande sjuk med ett huvud som en badboll och så har jag fått nå jävla muskelvärk i röven, höger skinka för att vara mer exakt. Gör förbannat ont att sitta, böja sig och stå. Gå är det enda som inte gör ont men det är jag för trött/lat för att orka göra. Hamnade i konflikt idag med en kollega, det var oväntat och jag blev nästan lite stött över sättet hon pratade till mig på, jag kände mig liksom mindre värd men fick prata av mig det sen så dagen blev riktigt bra i slutändan.

I övrigt då, jo det är fint, trött och lite allmänt vardagstråkig, dock så är det inget jag ser som negativt, snarare tvärtom. Önskar att dagarna alltid var lite såhär vardagsmysiga. För det är sådana enkla saker som oftast blir dem viktigaste. Som den där kramen från den lilla flickan eller kollegan som säger hur bra du är, sånt som lyfter vardagen till något lite mer.

Hoppas er tisdag varit till belåtenhet för det har min :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar