fredag 26 augusti 2011

Everlasting love.

Friday, I'm in love.
Fina, fina människor, det är fredag och det gör mig ingenting för jag jobbar lördag och söndag också och det kommer vara tufft, speciellt för ryggen men det är en smäll jag tar och det är väl inget större problem egentligen för det är klirr i kassan och det behövs för jag åker till London om bara nån vecka. Den 9:e September för att vara exakt. Tar med mig lillasyster och drar :)

Idag ska jag dock bara ta hand om mig själv, prata med fina Henrik och kanske även min norrlänning som är väldans go och jag ska laga någon god mat till mig själv även fast jag tycker det är skittråkigt att laga mat till mig själv, riktigt jävla tråkigt. Blir dock någon pasta, med champinjoner och något mer :)

Nu ska jag kila till ICA och se vad man kan hitta på för nå!
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar