måndag 15 augusti 2011

Tried everything in my closet.

Godkväll!

Har inte skrivit på ett tag, inte haft tid, inte velat och inte orkat är väl anledningar i största utdrag. Har vik på dagis även denna vecka, vilket känns jättekul och jag är verkligen motiverad att göra mitt bästa. ÄR trött, tänker inte sticka under stol med det, men det är inte något som stör mig egentligen, det är faktiskt bara kroppen som är trött. Huvudet är piggt som fan. Hur som, i fredags så var jag i Nacka med bästisen och fyndade en hel del vettiga saker tro det eller ej. Lördagen blev kaos, mamma och pappa bråkade som fan och jag drog med mig Cornelia på bio som lindring, var planerat sedan innan men vi förtjänade det lite extra mycket när helvetet bröt lös. Så mådde lite små kasst lördag/söndag men Cornelia min fina solstråle fick mig att orka, eller rättare sagt vi klarade oss tillsammans. Igår jobbade jag och sedan så åkte jag hem för att gosa ner mig med familjen och baka en tårta som kollegorna fick idag. Idag har jag jobbat, sedan åkte jag till Farsta med Cornelia, köpte skolsaker som hon behövde och lite smått och gott till mig själv.

Nu ska jag duscha och städa och sedan krypa ner i sängen till en film, behöver sova bra i natt för imorgon blir det dubbelt i och med att sista allsången går av stapeln.

Godnatt och godkväll!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar