torsdag 4 augusti 2011

Always follow the golden rule.

Goder afton korvisar!

Uppdaterade ingenting för jag jobbade ju allsång, så då är man död när man kommer hem. Hur som, idag har jag jobbat lite slappigt sådär, sedan kom bästisen och mötte upp mig vid jobbet, så vi tankade kärlek och gjorde sällskap hem med stopp för inköp av remmar och sedan hemåt, drog förbi henne och fick världens bästa färdkost :) Tack älski!

Kvällen förflöt sedan med prat på ballen med Sussie och Cornelia, har även målat naglarna och duschat, ätit kräftor har vi gjort också. Nu ska jag egentligen bara sova, för jag är färdigpackad och allt. Så det ska bli jätteskönt att få stänga dem blå.

Hoppas ni får fina tre dagar nu, för imorgon bitti drar jag till Skara Sommarland och lajjar loss lite :)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar