tisdag 9 augusti 2011

What are words?

Godmorgon!

Vaknade för 1h och 22min sedan, trött och inte alls utvilad, men jobbet måste skötas, till varje pris och idag jobbar jag till och med dubbelt, är ni avundsjuka? Var inte det, jag kommer dö en för tidig död av alla korkade beslut känns det som, har i alla fall fått i mig lite frukost så jag är på banan igen.

Hur som, natten var okej, grät väldigt mycket, tar sin tid att tänka ut rätt beslut och svar på folks frågor. Själv känner jag mig rätt så stark och som om jag skulle kunna klara vad som helst. Men det där är ju en tolkningsförmåga också. När det väl kommer till kritan kan jag komma att vara den svagaste av oss alla, det är svårt att veta. Hur som, morgonen nu består av bra musik och uppladdning, inför ett av dem tuffaste dygnen på länge, klarar jag det här så klarar jag nog allt.

Nej, kläder och packa väskan!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar