söndag 16 oktober 2011

Let it snow, let it snow, let it snow.

I december åker jag och familjen till Göteborg. Vi ska bo på hotell, gå på julmarknad och mysa runt tillsammans hand i hand. Jag började gråta när det bestämdes, blödig som jag är för ingenting kan vara bättre än en julinspirerad helg med min familj. Jag älskar julen och jag älskar min familj och sen jag och Frida var på Lisebergs julmarknad 09 så har jag längtat tillbaka. Den är förtrollande, alla ljus som tindrar och kylan i luften. Det är helt enkelt magiskt!

Hur som, helgen har gått i slapphetens tecken, endast lämnat pyjamasen fåtal gånger och familjen är dem enda jag riktigt pratat med. Trött är jag inte och nu kan jag verkligen börja lyssna på julmusik och mysa järnet! Ooooh, det bubblar i hela mig! Snart är det jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar