tisdag 25 oktober 2011

Mer ofta än ibland

Idag fick jag äntligen kramas med min bästis, det kändes sådär jättefint som det gör varje gång. Dessutom fick jag andas lite luft medan jag promenerade Drottninggatan fram. Jag passade på att titta på människor, bli ledsen över hur lite folk ler och sen passade jag på att själv le mot varenda människa jag fick ögonkontakt med. För ett leende smittar och det är bästa husmorskuren mot trötthet och sura miner. Så le lite, tänk på det fina i era liv, för alltid finns det nåt!

I övrigt så är jag trött, tillbaka i vardagen, slut som artist och glad att jag får mysa med min mamma i helgen och fina vänner, glad att lönen kommer imorgon så jag kan få köpa några mer guldplagg till garderoben och kanske en chailatte eller två, för nu börjar snart julpeppen, först är det min födelsedag, sedan blir det jul för hela slanten!

Jag är varm ända in i själen, kärleksfull och hel. Så underbar känsla, här är jag, jag är värdefull och fin, så det så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar