torsdag 20 oktober 2011

Mexican girl I want you too know.

Jag har inte skrivit på några dagar men o andra sidan har jag varit lite sjuk, jobbat och sovit. I princip, pärlade igår och fan va kul det var, så ska pärla lite mer alldeles strax. I övrigt är det bra förutom att dem har funnit en knöl på henne, dem vet inte vad det är så all min energi och allt mitt hopp går till att det inte är något allvarligt men när jag släcker lampan och ligger i mörkret så är jag rädd, livrädd. Jag kan inte hålla tillbaka tårarna, jag kan inte låta bli att känna mig hjälplös, finns ingenting jag kan göra förutom att finnas där och det kan väl inte alltid vara tillräckligt. Kanske tycker hon det men för min del vill jag kunna göra något, låter tokigt kanske, men så är fallet. 

Nu ska jag pärla, lyssna på Smokie, dricka te och äta en macka!
Det ni, det är torsdagslyx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar