måndag 24 oktober 2011

Rolling in the deep.

Min helg i Sala var precis vad jag behövde, kärlek, hjärtesmärta, vemod och tårar. Allt i en helg, långa nätter med varma tekoppar och prat om allt som gör ont och tårar som strömmar längs kinderna, mysiga morgonkramar och fina frukostar blandat med leenden på stan och trisslotter. Släng in massa fina människor och en hel del skratt så är den fulländad. 

Jag laddade upp alla batterier, lämnade staden i tårar och med lovord att inte dröja för länge innan jag åker. Såg min farfars tårar när jag vände mig om och han låtsades som ingenting och vinkade av mig, ville egentligen släppa väskan och springa tillbaka in i den där famnen men jag är glad att vara tillbaka i Stockholm, skönt med lite perspektiv på livet, få lite fler synpunkter och infallsvinklar.

Nu är jag uppladdad inför nya utmaningar.

/Bella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar