söndag 25 september 2011

Back when we couldn't control ourselves.

Gårdagen var riktigt trevlig med middag, film och kortspel hos Sabina och Johan. Idag går jag i pyjamas, spenderar kvalitetstid med mamma och kollar på bra serier. Har pratat med fina H också, det gör vilken dag som helst till en bra dag. Nu är det en lång jobb vecka framför mig, men det är ingenting jag anser vara tråkigt. Jag trivs och det kommer bli så bra, fast väldigt tomt utan Maria.

Vet inte vad mer jag kan skriva förutom att jag äntligen beställt 120 paletten, jag kände att jag var värd den. Jävligt värd den till och med! Imorgon är det lön och då ska det beställas smycken också och shoppas ska det göras i veckan. Sen ska det sparas en del också givetvis ;) Köpas en telefon ska det i och för sig göras å.

Men nu ska jag gå tillbaka till sängen.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar