söndag 25 september 2011

I care, more then ever.

Är så nöjd med min söndag, har fått prata och mysa med mamma och planerat in en dag på stan tillsammans, bara hon och jag. Det behövs vill jag lova, är så sällan som jag får göra något tillsammans med någon av mina föräldrar, det finns liksom ingen tid men nu får det planeras in så man får lite kvalitetstid. Annars har jag strecktittat på Game och Thrones och bara tagit det lilla lugna, kom nyss ur duschen och nu pratar jag med min Stina, så orolig för henne. Allting känns så skört, det blir en jobbig vecka och jag vet inte hur jag ska hantera allt som händer. Jag är rädd, det måste medges, jag är livrädd att förlora någon som jag älskar så innerligt. 

Hela skiten är för jobbig för att tänka på, att prata om och jag försöker hela jävla tiden att inte tänka på det men det går inte. Det värker, det blöder och det känns som om hela jag går sönder varannan sekund. Om jag ändå kunde förändra saker och ting lite. 

Nu blir det te och sen ska jag sova.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar