måndag 5 september 2011

List.

Vad är den äckligaste mat du vet?
Äter det mesta men tycker inte att havregrynsgröt är direkt tasty.
Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Oj, kan inte komma på fem grejer, men varje dag hjälper jag barn att utvecklas, jag har hjälpt nya medarbetare hur man rullar en perfekt tunnbrödsrulle och hur man säger diverse ord på engelska, mer vet jag inte och det känns ganska så nog.
Vad ångrar du i livet (om något)?
Jag ångrar att jag nedvärderat mig så mycket i mitt liv. Att jag inte trott på mig själv och att jag låtit det gå ut över min personlighet och mina val. I övrigt ångrar jag bara saker jag aldrig gjorde, som att fånga kärleken i mina armar och kyssa den, säga ifrån när det gjorde ont och mycket mer därtill.
Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Har inte hört så mycket rykten om mig själv, jo ett när jag var tretton, att jag var tokig i ost, vilket jag inte var eller är, haha.
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Leggins, sköna tröjor, converse eller boots, antagligen en söt mössa på huvudet och förhoppningsvis en snygg skinnjacka och mina fina halsdukar och om jag får önska vill jag ha en stickad pippitröja också och jag vet precis vem jag ska fråga. :)
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?Har inte direkt dyra kläder, så lär väl vara min vinterjacka?
Har du någon oanad talang?
Har fånigt lätt för att memorera låttexter och diverse andra "onödiga" saker.
Vad gjorde du i helgen?
I fredags var jag och firade Mimmi, fick ett skitbesked, lördag jobbade jag, pratade och grät tillsammans med min bästis, eller ja, jag grät och igår (söndag) jobbade jag och åt trerättersmiddag med familjen.
Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?1. Hämta passet. 2. Packa. 3. Komma ihåg alla viktiga papper, försäkringsjox o så. 4. Krama på alla mina fina innan vi åker och sist men inte minst 5. Ha en jävligt bra weekend i London med lillskit.
Vad har du på dig just nu?
Strumpbyxor med kul mönster, svart klänning, svart kofta, underkläder, smink och hörlurar.
Senaste låt du lyssnade på?
I'm on fire - John Mayer
Bästa skönhetsknep?
Le och skratta :)
Vilken klädstil tycker du är hetast på män? Jeans och t-shirt, så där okomplicerat men ändå jävligt snyggt.
Och fulast?
Har väldigt svårt för modemedvetna män som ser ut som vandrande reklampelare, samma sak gäller även brudar.
Vem saknar du?
Farfar, Stina, Linda, Diana, Sussie, Kimmie, Mimmi och alla andra personer som jag älskar.
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att alla mina nära och kära, inklusive jag själv fick må bra.
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Farfar, Mormor och Mamma.
Bästa filmen nånsin?
Fortfarande barnsligt förtjust i The Notebook, men såg Water for Elephants igår och den var väldigt fin, typ, gåshud och tårar fin!
Bästa boken nånsin?Gud, va svårt. Jag läser så mycket men jag gillar "inte någon snäll flicka" väldigt mycket och Kristin Hannahs böcker.
Vilka tidningar läser du?
Aftonbladet, nöjesbilagor, Cosmopolitan och Solo.
Vad önskar du att du var bättre på?
Önskar att jag hade bättre karaktär..
Är du religiös?
Nej, det vill jag inte påstå.
Vad är din största rädsla?
Att bli lämnad ensam i ett mörkt rum med sniglar och maskar, typ.
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Att jag inte var värd att älskas.
Vilka personer betyder mest i ditt liv?
De jag älskar. Det är väl rätt självklart.
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Har kört på "Nova", "Tindra" och "Tristan" hittills men jag har fått lite perspektiv och nu snurrar massa namn, får väl avgöra den dagen som bebben tittar ut, när det nu blir.
Om du fick köpa vilken bil som helst - vilken?
En fin volvo, typ familjebil som jag kan stuva in alla mina framtida ungar i.
De tre finaste sms du fått i år?
Det jag fick av Stina igår, säkerligen något från Diana och från Sussie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar