fredag 9 september 2011

London calling.

Goddagens!

Sitter på Arlanda nu och har checkat in, passerat säkerhetskontroll, passkontroll och allt annat skojj. Passerade tax freen, rätt så fort, då jag såg att MUS var betydligt billigare där och risken fanns att mycket pengar hade rykt. Hur som, tog vi oss hit snabbt och smärtfritt, tog en tidigare buss, kom fram väldigt tidigt och det kanske var lite onödigt, då vi i princip har en timme kvar att fördriva innan vi boardar planet. Jaja, det är en världslig sak. Vi slapp stressa och det var det som var själva vitsen. Köpte sånt där internet access skit här nyss för 29kr, kändes värt att göra något "vettigt" tills planet går.

Hur som, vi har fikat här också, en fika för 157kr, billigt och bra må jag säga, har även letat förgäves efter en målarbok men något sådant verkar inte finnas här på Arlanda, dåligt imo. Cornelia skrattar åt min barnslighet och jag åt hennes vilja att vara vuxen, vi är ett vinnande koncept jag och min lilla, vi roar varandra. Dessutom är vi lika, så båda har två böcker med sig och en känsla av att behöva vara lite off till och från varje dag.

Jaja, ska inte skriva en uppsats, uppar säkert från London någon dag och om inte, så hörs vi när jag kommer hem med massa bilder! :)

/Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar