torsdag 8 september 2011

Tell me this is love.

Livet är fortfarande upp och ner, känner mig rätt känslig för tillfället, som om tårarna är nära mest hela tiden. Som tur är finns det fina människor i mitt liv som piggar upp och lyfter mig när benen inte bär. Än kan jag fortfarande inte berätta något, för jag vet inget specifikt, mer än att det är inte bra och bara det gör ont. Avskyr känslan av att vara hjälplös, vill kunna göra saker, förändra och lösa problem men inte den här gången. Nej nu får jag bara vänta.

Hur som, livet är rätt bra emellanåt, ljusglimtarna finns och en är att imorgon åker jag och lillskit till London i 4 dagar och 3 nätter, återkommer med andra ord natten till tisdag. Det kommer bli ett minne för livet, jag och mitt lilla hjärta. :) All kärlek åt henne och hennes barnasinne, som gör att alla problem känns mer världsliga.

Nu ska jag tillbaka ner i tvättis och sedan till farsta för att växla pengar.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar