fredag 2 september 2011

A grown-ups christmas list.

Somnade i ett lyckorus, vaknade i ett lyckorus och det fullkomligt bara bubblar i mig, kan inte få det att sluta, det bara fortsätter. Vem vill få det att sluta egentligen? Äh, det är skönt, jag gillar det. Jag gillar att le och vara glad. Fredag idag, allas efterlängtade dag, för mig är alla dagar desamma i och med att jag jobbar helger. Så det är liksom aldrig helg för mig, och det är ändå bara nästa helg som räknas för mig, för då är det London med min fina. Varje gång vi pratar om det så tindrar hennes ögon som om miljoner ljus tänts i dem, ungefär som bådas våra brukar tindra kring jul. Jag ska göra mitt bästa för att hon ska ha en så bra weekend som möjligt. Vi förtjänar det, båda två.

Nu ska jag klä på mig lite kläder och få med mig mina bakverk för dagen.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar