torsdag 30 juni 2011

Achy breaky heart.

Jag är så jävla slut som människa, så trött, så ynklig, så liten och så besviken på allt typ. Blidde ingen middag med Kimmie så jag fixade min egen trerätters i mitt egna kök. Det gick bra det med, förrätt och varmrätt avklarad och jag längtar som vanligt efter efterrätten, gottegris som jag är. Hur som, så är allt bra i alla fall. Igår drinkade jag med Simon, alltså man brukar ju säga öla, men jag drack drinkar så ja, så var det med det. Det var trevligt och roligt och jag var sjukt nöjd med kvällen när jag åkte hem. 

Mellan mig och prinsen vet jag icke hur det är, han pratar typ inte med mig så vad ska man då göra. Finns inte så mycket att göra, tröstar mig med shopping. För fan vad jag har spenderat pengar, får leva fattigt resten av månaden ;) Nejdå, så illa är det icke!

Ha en fortsatt bra kväll, jag ska ta disken nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar