fredag 10 juni 2011

My own life

Godmorgon
 
Vaknade för ett tag sen och har sminkat mig lite så nu ska jag bara hitta kläder som jag inte kommer svettas röven av mig i :) Typ klänning men har inget sådant som jag "vill" jobba i, inte kul att få fritös/stekbords fläckar på alla kläder.. Jaja, det är ett världsligt problem!

Hade en enorm svacka igår kväll, bråkade med mamma och hade mig, sedan grinade jag i en evighet och sen somnade jag av ren utmattning, tråkigt att det ska bli så men jag är så jävla less på att vara den som får ta all skit. Den som alla verkar tycka det är så jävla tacksamt att lägga allt på, för att jag aldrig säger ifrån? Well, guess what, jag orkar inte vara sådan längre. Så det så! Tänker dock inte börja bli arg och sånt, tänker bara markera att jag faktiskt också har känslor och blir lika arg, ledsen och sårad som alla andra. 

Ha en bra dag!
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar