torsdag 23 juni 2011

California King Bed.

Godmorgon!

Har varit igång sedan klockan 05:30, sömnbrist idag men det var det värt. Blev tre olika sorters kakor till Sussie och så fiffirutor som vanligt. Nu har jag tvättstugan och väntar mest på att kläderna ska torka. Sedan ska det vikas fint och packas ner. Funderar på vad jag ska ha på mig idag, tror det kan bli skjorta, jeans och så en snygg sminkning på det. Annars får det bli klänning. Vet inte riktigt än. Får se. Ska ju luncha med min fina R idag också, underbars människa säger jag bara. Han gör mig så glad! :)

Jaja, tänkte äta lite frukost nu, stört sugen på stekt ägg. Så det får det bli, ska ta disken också så mor min blir glad och sedan ska jag hämta mina paket på ICA :)
Ha det bra så hörs vi säkert mer i helgen!Puss

3 kommentarer:

  1. Hihi aromat, det hade mina bröder på allt ett tag. :)
    marmelad och ost, det känner jag många som gillar, där handlar frågan "marmeladen ÖVER eller UNDER osten?" :D

    SvaraRadera