tisdag 21 juni 2011

Reaching out my hand.

Dagarna ser olika ut för mig. Imorgon ska jag träffa en person, en ganska så intressant person faktiskt och på Torsdag ska jag luncha med fina R innan jag åker till Heby och firar min underbaring Sussie, sedan är det midsommarfirande där och allt sånt, så drar jag mig hemåt på Söndag igen. Måndagen och tisdagen är fullbokade och sedan får jag se vad livet bär med sig, ska träffa Kimmie och andra människor. Bästis åkte idag och jag saknar henne redan, på en dag har det hänt tusen grejer jag skulle vilja berätta för henne. Fast jag har så många andra, så månaden kommer flyta smärtfritt förhoppningsvis.

Hur som är jag trött, har en värkande kropp och borde gå och sova så jag är pigg för min frukostdejt imorgon :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar