onsdag 15 juni 2011

Even when we're gone.

Godmorgon folket!
 
Bloggar inte så mycket för jag jobbar en massa, igår tog Dennis studenten! Grattis finis, han är stor kille nu. Jag och Diana köpte en riktigt lustig present, tyckte vi i alla fall, haha! Drog hem vid nio, då duschade jag och sen var det bara sova som gällde, vaknade för 20min sedan och har nu fixat mig i ordning så sitter här och fördriver lite tid :)

I övrigt är saker och ting rätt så bra, jag mår helt okej bra, så jag ska inte gnälla. Kan väl egentligen bara säga att livet blir inte som man förväntat sig, trodde inte det skulle sluta såhär mellan honom och mig, trodde det fanns mer än så men å andra sidan så vad vet jag. Jag är tydligen bara en simpel liten flicka, fast det gör mig ingenting heller. Pratar med en ny som vi kan kalla indianen. Enbart på grund av hans ursprung, kan tyckas att jag är rasistisk men så är icke fallet, han är indian och så är det med det. Han är fin, han säger fina saker och en känsla säger att han kan komma att vara ganska behövd. Fast å andra sidan, än en gång, vem är jag att veta sådant?

Jaja, finns massa tankar i mitt huvud och eftersom Gbg inte blev av så har jag massa tid att tänka på men som tur är så kommer min Sussie imorgon, ventilation! :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar