söndag 19 juni 2011

If I'm with you, I'll take the chance.

Godkväll!

Idag har varit en mycket bekväm dag, regnet gjorde mig lycklig i morse, jag trampade i vattenpölar och kollade på folk under mitt körbärsparaply på väg till jobbet, en liten gumma somnade nästan på min axel på tunnelbanan in till stan och livet kändes ulligt och gulligt. Väl på jobbet pratade jag med Martin och drack en varm choklad med vispgrädde innan jag gick in och öppnade, trevlig start på dagen! Var jätte lugnt så jag drack te och löste korsord tills pappa kom och när han kom så pratade vi om barndom och fina människor i våra liv. Sedan kom Ankie och då begav jag mig hemåt. På väg hem stannade jag på Kicks i Gallerian, köpte ögonskugga på rea och sen blev det även besök på MUS där jag köpte ett galet snyggt läppstift på rean och sedan även besök på Åhlens där jag köpte tre nya Sally Hansen nagellack på rean :) Så idag ska jag måla naglarna och imorgon ska jag göra mig fin för min älskling. Längtar som bara den tills imorgon, fast det är lite sorgligt också när man tänker på att det är sista gången jag ser henne på en månad :( Min fina! <3

Nu ska jag duscha och måla naglar, sedan blir det ostbricka med fina familjen.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar