söndag 5 juni 2011

Hon är det här partyts ljus

Har haft en jättebra helg med god mat, trevliga människor och gott om dricka. Började med att jag åkte och mötte upp Emma, Johan och två till i V-haninge, därifrån tog vi oss till Grillby där vi mötte upp resterande delar. Snackade, drack och hade det roligt innan det var dags för sängen, lördagen började klockan nio på morgonen med sol och prat, frukost blev det först vid elva och vid ett knäckte vi första ölen. Linda, Alexandra, Jimmy och Dennis slöt upp vid tre, då käkade vi lunch och lagom till middagen vid 7 dök Andreas upp. Därimellan var det femkamp, som slutade i att det blev trekamp, lite onyktert kanske men väldigt roligt. Vid två tog min kväll slut, då var jag så trött att jag nästan storknade. Vaknade vid tio i morse och hjälpte till med att röja efter gårkvällens äventyr, blev en hel del disk och några säckar skräp och burkar. Rullade sedan hem vid halv tre :) Så nu är jag hemma och tröttare än tröttast.

För övrigt mår jag inte alls så bra som jag skulle vilja, allt för mycket skit i huvudet som bara surrar och hjärtat känns som en smält metallklump för där är det också mycket som händer. Känner för att åka iväg och bara glömma allt som gör ont, men så får man inte göra. Så jag ger det någon dag att sjunka in, så får det bearbetas vidare senare.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar