fredag 13 maj 2011

Åt helvete försent.

Hellojsan!

Hoppas allt är bra med er, själv är jag nedstämd och jag skojar inte när jag säger att jag springer upp för en backe med en tornado som kämpar emot mig, allting går åt helvete och jag vet inte ens hur jag hamnade i denna situation från början. Eller, jo det vet jag ju men jag hade aldrig trott att det skulle kännas så svårt, aldrig tro att jag skulle känna såhär igen, trodde inte jag var kapabel till att känna känslorna som stormar. 

Hur som, min gårdag började redan tidigt vid typ 10, åkte och mötte upp R i Gullmarsplan, fick en mega kram och vi åkte buss till Handen där det inhandlades både alkohol och mat, sen hem till honom där vi började kolla film, såg två filmer, sedan ställde sig sötnosen och lagade middag åt mig, hur gott som helst, efter det kollade vi på Michael Jackson videos, skrattade och kramades till "Dirty Diana" och sedan kom en av hans kompisar dit, dem pratade och hade sig medan jag gosade med hans gulle hund. Sedan gick kompisen och vi typ pratade om allt mellan himmel och jord, någonstans efter det blev jag verkligen kanonfull och körde en vurpa ner i golvet och fick fläskläpp och näsblod, så för att trösta gjorde han i ordning ett varmt bubbelbad med tända ljus och så låg vi där och pratade, slutade med att vi kom upp ur badet och lufttorkade i sängen och vad som hände sen, det behåller jag för mig själv. Men jag säger bara HERRE JÄVLA GUD! Den karln alltså, han på ett silverfat och jag tackar inte nej.. Somnade sedan gott och vaknade när han väckte mig i morse, han skulle till jobbet och jag drog mig hemåt. Kände sjukt tråkigt att åka ifrån honom så tidigt och jag skulle ha träffat honom ikväll om det inte blivit komplikationer som får mig att sitta här nu och känna mig miserabel, haha. 

 Nu har ni hört lite om min gårdag och idag har jag verkligen inte gjort mycket. Typ pratat med R hela dagen på msn och sovit till och från. Nu inväntar jag svar på vad jag ska göra åt min fredagskväll. För något vill jag göra. 

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar