måndag 30 maj 2011

Nothing at all.

Godkväll! 

Fina, Mr. Duck är tillbaka i Sverige, som vanligt är allt så jävla komplicerat att man blir yr i bollen på köpet men jag rider ut vågorna. Mår mycket bättre nu än när jag kom hem från jobbet, har ätit och tagit en långt bad där jag rakade diverse kroppsdelar och smörjde sedan in mig med min nya favorit bodylotion från Dove :) Luktar gott och är len som en babystjärt på det har jag dragit på mig mysiga sovkläder och ska snart studsa ner i säng, imorgon blir det jobb på dagis igen och ons-fre tar jag mig an Skansen! :) Håller tummarna att jag fortfarande får bli ledig i helgen men det vet man aldrig, vi ska se närmare på det.

Nu ska jag reda ut mitt hår och sen ska jag låta det torka innan jag flätar det och sen så får vi se vad jag sysselsätter mig med dem sista timmarna innan ögonen faller ihop.
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar