söndag 8 maj 2011

Världens bästa liv!

Goddagens!

Tänkte berätta lite om min lördag som var den bästa på länge med bästaste människorna och så. Först så solades det och slappades mest hela dagen, sen duschades det och gjordes i ordning, sedan bar det av ut till Möklinta där vi släppte farmor och pappa i torpet, for till Sussies pappa, där han skrev på papper, hämtade farmor o pappa. For till Hällbo, där Tords 60års fest höll hus, hann komma dit, dricka välkomstdrink innan det var dags att bege sig till Västerås för att se State of Grace spela i finalen av Rockkarusellen, vi kollade in dem och dem spelade 3 nya låtar som var sjukt grymma! Sedan åkte vi tillbaka till Hällbo, där det blev mat och trevligt sällskap, fick kramas med släktingar och min fina Linda. Jag och Linda promenerade under kvällen och pratade om allt mellan himmel o jord, så nedrans glad att vi fortfarande har varandra. Min första bästis liksom :) Hur som så kom vi hem från vår andra (?) promenad när Sussie meddelade att State of Grace hade vunnit!!! Så jävla grymma dem är :) Så grattis, grattis till världens bästa band! 

Hur som var vi hemma vid två och jag somnade ovaggad i den sköna soffan. Vaknade vid 10 i morse och då kom pappa med frukost, så vi dukade upp och åt frukost allesammans :) Nu har vi solat och jag har nyss duschat, dags att smörja in sig och göra sig i ordning. Klockan 3 går tåget från Sala, så då blir det hem till Stockholm och middag med Mor och Syster på stan! Världens bästa helg med andra ord!

Hoppas ni andra haft en minst lika bra helg som jag haft! Blir till att åka upp till landet snart igen, för här mår jag prima! Med alla fina jävla människor! Nu laddas det dock om för en jobbvecka och myshelg nästa helg :) Yaay!

Pusspåer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar