söndag 1 maj 2011

It aint me babe.

Godmorgon!

Gårdagen spenderades i Farsta med mor och lillasyster, kom hem med leggins, linnen, kofta, pyssel och annat välbehövligt. När jag kom hem beställde jag även converse och saker på H&M för över 800, haha oops! Men nu har jag köpt allt jag behöver för denna månad. Även bröllopsklänning till kusinen mins bröllop.

På kvällen åt vi en smaskig middag innan vi gick ner till brasan och var där i ca 30min, sedan blev det ICA och handla gotte innan vi gick hem och typ dog i soffan. Jag var helt slut när vi kom innanför dörrarna från Farsta och efter brasan då var jag så trött att ögonen gick i kors. Men jag mös med familjen och kollade på Natt på Muséet 2. Sedan gick jag och la mig och vet ni vad?

Jag sov hela natten, liggandes i min säng utan att vakna av hostattacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar