söndag 22 maj 2011

She works hard for the money.

Godkväll

Hemma från jobbet och middagen är äten, ska snart dunka ner i badet och gosa runt där i innan jag drar mig mot sängen. Tänkte måla naglarna ikväll och sen sova, möjligt att det blir jobb imorgon då pappi är sjukling. Vet dock inte det än, vet vi imorgon bitti men om han inte är sjuk så ska jag gosa i sängen oavsett väder, jag ska ligga i min säng och äta polkagrisar och publicera fina ord åt er, för jag har några inlägg sparade på datorn, fåniga, söta och gulliga saker, både bilder, citat och texter. Inte alla texter är skriva av mig men vad gör det när dem är så fina :)

Nej, off with your heads, eller dylikt.
Ska studsa i badet så jag kan ligga och lukta på blommorna som doftar så gott i mitt rum :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar