söndag 29 maj 2011

Life is like a box of chocolate

Godkväll!

Drog iväg på äventyr med delar av familjen Lindén, drog en sväng till Rusta, Ikea och sist men inte minst Willys. Jag står för varmrätt och efterrätt idag, varmrätten är redan avklarad. Det blev senapsrostad färskpotatis med kapris och fläskfilé, till det serverade jag mozzarella och tomatsallad med rödlök och basilika. Det var supersmarr! Till efterrätt blir det en smaskig gräddtårta med jordgubbar och riven mörk choklad :) 

För övrigt är allting bra, är inne i en tankeperiod, det är en lite motigt till och från och jag velar över en massa don. Vill förändra massa saker men vet inte hur och vet inte när jag ska hinna med allt jag vill göra. Nästa helg är det i alla fall Björns 20års fest. Det ska bli riktigt roligt! :) Så, jag tar en dag i taget och tar hjälp av mina fina längs vägen! Så ska nog allting lösa sig förr eller senare.

Hoppas allt är bra med er andra! :)
Puss


Ni är grymma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar