torsdag 26 maj 2011

Watching the fireflies

Goddagens!

Vaknade på ett förtjusande humör idag, väldigt glad, sprallig och lycklig idag :) Hoppas ni alla andra också är lika glada och mår lika bra! Ska snart bege mig in mot staden för att fixa lite överraskningar i och med att jag inte jobbar idag så kan jag åka tidigare till Sala och alltså matcha Sussie när hon slutar. Det känns som om det kommer bli långa dagar dem kommande dagarna men jag kan inte göra annat än att älska det. Ser fram emot lördagen riktigt mycket, buss ner till Sthlm och sen spelning med praktiskt taget alla mina fina människor där! :) Den enda som kommer saknas är nog Linda, men henne får jag tanka kärlek med imorgon. För då ska hon firas, inte varje dag som en barndsombästis fyller 18 och jag har tänkt väldigt mycket och tror att jag kommit fram till en superb present till min Hulda Maräng :)

Nu ska jag packa det sista och dra på mig skorna, idag kör jag en ganska simpel outfit, passar en simpel flicka som mig ;) Kommer försöka att inte spendera så mycket tid vid datorn nu när jag är borta men ni får uppdatering och bilder senast på söndag. För denna gång ska jag inte glömma kameran ;)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar