måndag 23 maj 2011

List.

Namn: Isabella Linnéa Jonsson
Piercingar: öronen och tungan, har haft i näsa och läpp
Tatueringar: två
Längd: 173 centimeter.
Skostorlek: 41
Hårfärg: en mix av brun, blond och röda toner i ett virrvarr.
Fräknar: brukar få några stycken på nosen
Motto: Lär dig livets stora gåta: älska, glömma och förlåta.
Kär? nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? jag skulle vilja bo ensam, i en liten mysig lägenhet med fina fågelburar, rosa blommor och fina detaljer.
Tycker du att du är attraktiv? ibland.
Vilket schampo använder du? franck Provost
Vilken parfym använder du? En blandnig av vaniljparfym och kokossplash
Vad är du rädd för? att vara ensam, att inte vara behövd och sniglar.
Gillar du att tvätta? ja
Gillar du berg- och dalbanor? jag är barnsligt förtjust i dem.

Senaste…
Filmen du hyrde? det minns jag faktiskt inte.
Filmen du köpte? oj, minns jag verkligen inte.
Låten du hörde: samson - regina spektor
Låten du laddade ner? jag lyssnar bara på spotify.
Personen du ringde? sussie
Personen som ringde dig? linda
TV-program du såg? total blackout
Person du tänkte på? raven

Favorit…
Låt: for the first time - the script, den får mig att vilja mysa med mina fina men den får mig också att tänka till, den får mig lugn och harmonisk och jag blir glad.
Sak att göra: prata/dricka drinkar/hångla/sjunga/skratta/sova
Sport: jag gillar det inte men om jag måste så ett riktigt hårt pass på gymmet.
Dryck: cola light och bubbelvatten
Kläder: stora mysiga tröjar som jag kan gosa ner mig i
Film: the notebook
Bil: taxi?
Serie: glee o grey's anatomy

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? ja, otaliga gånger
Gråtit över en flicka? det med.
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? förstår inte vitsen med att slåss
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? många gånger.

Antal…
Gånger du varit kär? för många för att räkna alla, men livslång kärlek har jag känt två ggr.
Gånger ditt hjärta brustit? för många gånger.
Hjärtan brustet på grund av dig? två, tre kanske?
Tjejer du kysst? diana, alexandra, mimmi och säkert fler :)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? pratar inte med så många sådär, har kontakt med några få sporadiskt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? kanske ett tiotal?

Senaste…
Boken du läste? "welcome to temptation"
Personen du fick e-mail av? raven
Personen du fick brev av? comviq
Personen du fick sms av? sussie
Gången hela din familj åt middag tillsammans? några timmar sedan
Saken du köpte? två bhar, raklödder och body lotion :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar