onsdag 18 maj 2011

Walk away.

Goddagens!

Hemma efter en ganska mysig dag faktiskt, började morgon med häng hos bästis och där fikades det och pratade, sedan hem för att äta frukost och ta det lilla lugna, drog iväg mot Slussen vid tjugo över tolv, för att sitta modell åt Elin som hade sminkprov, var riktigt roligt och trevligt. :) Duktig tjej på att sminka det där så inte konstigt att hon fick mvg :) Efter det promenerade jag till Slussen, köpte blommor till mig själv och knatade sedan till Skanstull, där jag köpte hårspännen och mer blommor. Så nu har jag blommor i hela rummet och jag älskar det. Så nu är mitt rum fint igen, så det rosa och romantiskt som jag gillar det! :)

Ska snart skutta i säng, för imorgon blir det jobb.
Godnatt!

To mr Duck: Started my day with a coffee at my friends work and then I went home to relax for a while. After that I went to Mariatorget, to sit as a model when my friends aunt had an exam, she's becoming a make-up artist. After that I walked all the way to Skanstull, bought me some flowers, pink ones of course! My room looks very girly and romantic at the time! That was my day, will go to bed soon because I have to go up early tomorrow, not as early as you though but almost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar