onsdag 18 maj 2011

List.

Var är din telefon? I min bh.
Ditt hår?
Ovårdat
Din dröm i natt?
Om sex, barn och kärlek
Ditt mål? Att vara nöjd med livet jag lever.
Rummet du är i? Vardagsrummet.
Din hobby? Allt och ingenting, jag är mångfasetterad 
Din skräck? Att vakna en dag och inse att jag inte tog några chanser för att jag var feg.
Var vill du vara om sex år? I ett hus med familj o barn.
Var var du igår kväll? Hemma.
Vad är du inte? Snål, elak, osocial och dömande.
En sak du önskar dig? Ett stabilt kärleksliv, trött på berg och dalbanor
Var du växte upp? I Rågsved, Stockholm och Möklinta.
Vad vill du äta nu? Rispasta
Det senaste du gjorde utanför hemmet idag? Umgicks med bästis.
Dina kläder? Leggins, prickig tunika, svart kofta och superman strumpor.
Din tv? Avstängd.
En sak som är konstig med dig? Allt.
Ditt/dina husdjur? Katten för tillfället, och svinen..
Din dator? Hp nånting, svart sak.
Ditt humör nu? Seg, lite nere, glad och en aningens ledsen.
Saknar någon? Ja, men för många för att skriva.
Bil/körkort? Nej.
Något du inte har på dig? Beigea kläder.
Din sommar? Efterlängtad, vild, galen och alldeles, alldeles underbar.
Favoritfärg? Svart
När skrattade du senast? När jag var med bästis
När grät du senast? ca 20min sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar