tisdag 3 maj 2011

Man, these times are hard.

Godkväll!

Har varit ute större delen av dagen, eller ja "ute". Först åkte jag till Gullmarsplan för att lämna filmer, sedan till Farsta för att betala räkning och sen tillbaka hem till Sandsborg för att hämta bästis, sen blev det Rådmansgatan och lunch, sedan Götgatsbacken, Ringen och vi avslutade i Medborgarplatsen. Trött som ett as är jag, bara så ni vet typ. Ska dock sätta igång att packa, komma på en rolig sminkning till imorgon och planera klädsel innan jag ska slänga mig i sängen lagom tills Desperate Housewives slutar, sedan kan man ju hoppas på lite kvällsprat på msn kanske? Det vore inte så jävla fel, för nu är det typ bara några dagar kvar tills jag får knulla igen. Halleluja! Kåt som ett djur är jag, nu vet ni det också. Har inte varit ett dugg kåt under min sjuktid, eller jo det har jag visst men inte såhär som jag är nu, ojojoj. Det blir djuriskt nästa vecka! Haha!

Nej, nu ska jag försöka tänka ut olika "party-outfits" inför lördagen så jag är förberedd på allt :) Varma som kalla tillfällen. 

Om jag inte hinner skriva mer innan jag åker imorgon, vilket jag antagligen kommer göra men ändå, om jag inte gör det så får ni ha det fantastiskt bra så tittar jag in här lite då och då och uppdaterar er och om inte annars så ses vi på söndag kväll :) Ska ta med mig kameran och försöka fota lite också! :)

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar